כולנו רוצים להיות ההורים הטובים ביותר שאנחנו יכולים עבור ילדנו , אבל מאוד קל היום למצוא באינטרנט וכן ולשמוע מהסובבים עצות מבלבלות על איך לגדל את ילדינו באופן הטוב ביותר.

כיום בעידן המודרני ההורות נעשית מורכבת יותר ומצריכה מאיתנו ההורים גמישות ,דינאמיות וכלים נוספים על מנת להתמודד ולחנך את ילדינו באמצעות הורות חיובית.

לכל הורה יש את החזון האישי שלו לגבי חינוך ילדיו ולכן קורס הדרכת הורים יכול להתאים להורה אשר מעוניין למצוא גישה ידידותית ועם זאת פרקטית שתסייע לו בחינוך.

קורס זה עוזר באופן מקצועי ויסודי  למקד את הצרכים שלך כהורה ולהבין מה הכי מדוייק לך ולנקות מסביב עצות מבלבלות.

שלבי ההתפתחות

ככל שילדכם יתפתח, האתגרים ישתנו, והחשיבה שלכם כהורים עשויה להתפתח, אך הגישה  החינוכית שלכם צריכה להיות עקבית, איתנה ואוהבת.

במהלך הקורס תלמדו כיצד תוכלו לעזור ולהדריך את ילדכם בשלבי ההתפתחות של הילדות שלהם, כשהם מפתחים חברויות, מתמודדים עם שיעורי בית וחווים אתגרים כאלה ואחרים.

תעזרו להם להבין מהם החולשות והחוזקות שלהם ותלמדו לזהות כיצד לסייע תוך שימת דגש על עולמם הפנימי והמיוחד המשתנה מילד לילד.

תלמדו לכייל את הציפיות שלכם לגבי מה שילדכם מסוגל לעשות באופן עצמאי,בהתאם לשלב בו הוא נמצא בין אם יש לכם תינוק הלומד לישון בלילה, פעוט שעוזר להחזיר צעצועים למקום או ילד מבוגר יותר הפותר סכסוכים.

אין דרך אחת נכונה לגדל ילד, עשו כמיטב יכולתכם ותעזרו בהדרכת הורים במידת הצורך על מנת להיות בתשומת לב ולהנות מחברת האדם הקטן שאתם מגדלים בחייכם.

בניית תא משפחתי חזק ומאוחד ומערכות יחסים בריאות בתוכו יתרמו רבות בשלבי ההתפתחות של ילדכם ובהתמודדות שלהם בהמשך הדרך ברכבת ההרים של החיים.

שינה כאבן דרך משמעותית

שינה באיכות טובה חשובה במיוחד לילדים שעדיין גדלים. יש לכך השפעה ישירה על יכולתם לצמוח פיזית, נפשית ורגשית.

במהלך השינה, ילדים משחררים הורמוני גדילה שעוזרים להתפתחות והשינה חשובה גם לתהליכי למידה -שינה רציפה ובריאה עוזרת לילדים לשמור ולאחסן מידע שלמדו, ומאפשרת להם יותר להתמקד וללמוד בבית הספר למחרת.

עם זאת, הרבה פעמים שעת ההשכבה הופכת לדבר קשה עבור שני הצדדים ויוצרת תסכול רב.

במידה ואתם מרגישים כך, באמצעות קורס ייעוץ שינה תוכלו להפחית את התסכול וליצור שגרת שינה בריאה ואיכותית לכם ולילדכם.

במהלך הקורס אתם תבינו כיצד לייצר לילה שלם של שינה מרגיעה ורציפה , לעשות טקסי לילה לפני השינה ולבנות לילדכם בטחון עצמי בגופו ולאפשר לו להרדם עצמאית ללא עזרים חיצוניים.

אתם לא לבד

במהלך ההרצאות להדרכת הורים אתם תפגשו הורים נוספים אשר ישתפו ויספרו סיטואציות מורכבות מעולם ההורות. הדבר הזה יתרום רבות למסע האישי שלכם , שכן כולנו חווים רגשות חיוביים ושליליים במהלך הדרך

והשיתוף מאפשר מרחב נעים ולא שיפוטי בו תוכלו ללמוד על החוזקות והחולשות שלכם.

כמו כן תוכלו למצוא פרומים המתעסקים בהורות ובכל השאלות באינטרנט וכך לשתף ויצור אינטראקציה גם לאחר ההרצאות.

אם תרגישו ששיתוף קבוצתי פחות מתאים לכם באופן אישי תוכלו לבחור בהדרכת הורים פרטית.

לחלקנו הורות מגיעה באופן טבעי יותר וגם אז ראוי לבחון ולהיות ערניים להתנהלותינו מול הילדים בכל יום מחדש ולרובנו ללמוד להיות הורים זה מסע בלתי נגמר שלצד הקסם טומן בחובו מורכביות רבות .

את אותם אתגרים ודילמות הוריות תבחנו במהלך הקורס להדרכת הורים ותמצאו את הדרך הנכונה ביותר בעבורכם ועבור ילדכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *